Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wilde graag deze foto eens posten maar heb lang getwijfeld. Velen weten ondertussen al dat ik graag paarden fotografeer maar ook de relatie tussen paard en mens uitbeeld.
Hele knappe opname! Niet evident volgens mij met deze contrasten. De verzadiging naar beneden gehaald zoals ik het graag zie en past in mijn ogen heel goed in deze setting.
Dwarsligger, ik heb de foto eens herbekeken en de hooglichten wat gedempt maar dat verandert imo heel de foto, dus dacht ik dat het beter was het te laten zoals het is.
Super ! Heel erg geslaagd wmb !
De contrasten zijn juist wat me aantrekt in deze foto.
De hagelwitte trui, de zwarte broek en de witte sokjes met het zwarte paard.
Dieren combineren met mensen is al vrij moeilijk, paarden maken het er niet gemakkelijker op.
Comment