Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Think of one
Collapse
X
-
-
Re: Think of one
Mooi portret. Persoonlijk zou ik voor één catchlight opteren. Kan het dat de DOF niet naturel is ?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtWel Walter, je ziet de ramen, en de DOF is te wijten aan de lens (of schrijven ze dat zo niet?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtIk begrijp dat er soms meerdere catchtlichten zijn ( door verschillende lichtbronnen ). Ik zou die in postprocessing wegwerken maar dat is uiteraard een persoonlijke visie. Wat ik niet begrijp is dat de haren, net boven het voorhoofd, onscherp zijn en de haren boven-achteraan op haar hoofd terug scherp zijn. Dit deed mij denken aan een toegevoegde DOF maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn.Ik heb geen reden om de twijfelen aan je uitleg....leeg...
Comment
-
-
Ik vind het ook mooi, prachtige ogen heeft dit model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtDat heb je met een voorover gebogen houding. Focal plane.
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk berichtPrima wmb, de erg mooie ogen gaan helemaal met de aandacht lopen. Je blijft er maar in kijken
Proficiat aan model en fotograaf,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Mooi portret Lieven, gefeliciteerd met je HoF !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Comment