Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Is bij deze foto niet de bedoeling dat alles scherp is. Op 1.8 fotograferen en is zoals ik dit wil. Maar iedereen zijn persoonlijk smaak. Dus zeker bedankt voor de commentaar. Groetjes
ik bedoel niet dat alles scherp moet zijn hoor - de ogen konden mijn inziens nog een tikkeltje scherper.
Misschien enkel die ogen plaatselijk wat opscherpen in nabewerking.
Belichting, idee en uitwerking vind ik heel knap.
Peter
Het erg leuk idee. Foto is zeker in orde, maar toch zit ik ook met enkele bedenkingen.
Ik weet niet of je hier de onderkant wat donkerder gemaakt hebt, en het gezicht iets lichter, maar het voelt een beetje raar voor mij.
Het licht oog wat onnatuurlijk en de grens licht/donker naar onder is hard, want het onnatuurlijk lichtgevoel voor mij versterkt.
Comment