Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als dit jouw werkelijk beoogd effect is...... knap gedaan. Een heel aparte bewerkingsstijl en het vignet is helemaal op zijn plaats hier.
De titel slaat niet op het resultaat IMHO.
Dit doet me sterk denken aan de Christus-beelden die vroeger (50 jaar geleden of langer) in veel huizen hingen, zowel qua kleur als qua irreele weergave van het gelaat. Knap!
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Waarschijnlijk wel beter zonder de bewerking. Wordt dikwijls gebruikt voor hondenportretten maar die fluffy baard vind ik toch maar niets hoor. En de ogen zijn ook wat over the top bewerkt.
Het is niet mijn vorm van fotografie, maar ik vind het zeker kunstig. Maar, laat je door de minder positieve reacties zeker niet afschrikken. Smaken en voorkeuren verschillen gelukkig. Ik ben er zeker van dat heel wat mensen dit wel weten te waarderen. Experimenteren en verder mogelijkheden ontwikkelen moet zeker mogelijk zijn.
Blijf in ieder geval je eigen inzichten en mogelijkheden verder verkennen, en is al zoveel "eenheidsworst" (met mijn excuses voor de negatieve geladenheid van het woord, dit is absoluut niet de bedoeling).
Ik kan ermee leven Faylyxx , zoals je zegt, smaken verschillen he, ik vond het gewoon eens iets anders, een probeersel zou ik zeggen.
en ik laat mij zeker niet in misleiden met negatieve reacties, ieder geeft zijn mening en dat mag gerust gezegd worden, ik kan er alleen maar uit leren he.
Op naar de volgende
Nogmaals bedankt.
Comment