Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Persoonlijk vind ik de witbalans te warm, bij kunstlicht heb je dat wel meer dan bij flitslicht wat van zichzelf al kouder is. Mooi uitgelicht maar hou eens het pipetje van LR op het oogwit en je zal een heel verschil zien, je kan dan de witbalans nog naar eigen smaak iets warmer zetten. Verder is het een mooi portret, dankbaar model heb je daar.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Persoonlijk vind ik de witbalans te warm, bij kunstlicht heb je dat wel meer dan bij flitslicht wat van zichzelf al kouder is. Mooi uitgelicht maar hou eens het pipetje van LR op het oogwit en je zal een heel verschil zien, je kan dan de witbalans nog naar eigen smaak iets warmer zetten. Verder is het een mooi portret, dankbaar model heb je daar.
Groot verschil inderdaad, bedankt, ik hou er rekening mee bij volgende!
Comment