Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Linksom
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Linksom
Bij gebedsmolens wordt steeds linksom gewandeld
In welke zin heeft de foto last van het harde licht? Persoonlijk vind ik de schaduwen en hooglichten prima.
Zeker als je kijkt naar de tekeningen op de muren die in de schaduw liggen. Mevrouw heeft ook geen last van storende slagschaduw.
In ieder geval: wederom bedankt voor de moeite die je steeds doet om je mening en/of tips te geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtBij gebedsmolens wordt steeds linksom gewandeld
In welke zin heeft de foto last van het harde licht? Persoonlijk vind ik de schaduwen en hooglichten prima.
Zeker als je kijkt naar de tekeningen op de muren die in de schaduw liggen. Mevrouw heeft ook geen last van storende slagschaduw.
In ieder geval: wederom bedankt voor de moeite die je steeds doet om je mening en/of tips te geven
'De moeite' is graag gedaan hoor, ik hou van anderen om hun creaties te zien omdat dit boeiend is en de wereld ten aanzien brengt met alles erop en eraanKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
De sfeer is perfect vastgelegd, met een mooie verdeling tussen hooglichten (linksvoor nét een beetje té, maar dat mag geen naam hebben) en de goed doortekende schaduwen.
Het is in feite straatfotografie, dus je mag niet de normen van studiofotografie hanteren. Dus een goeie!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Comment