Uit mijn serie "People" : Na een evenement waar een paar bekende personen (zoals E. Merckx) aan deelnamen is er uiteraard nog een afsluitend samenzijn voorzien. Een gezellig napraten met alles erop en eraan. Misschien herken je bepaalde personen of ... De opname is niet dadelijk een hoogvlieger maar heeft toch zijn waarde en wou deze toch als 'starter' plaatsen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Afterparty
Collapse
X
-
-
Re: Afterparty
Ik mis het verhaal in de foto. Misschien wordt het duidelijker naarmate de serie groeit.
Het voorhoofd vooraan in beeld en de gebalde vuisten voor het gezicht zijn minpuntjes voor mij (maar er zijn natuurlijk ook pluspuntjes).
(misschien een idee om de serie als 'fotoverhaal' te plaatsen)
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtIk mis het verhaal in de foto. Misschien wordt het duidelijker naarmate de serie groeit.
Het voorhoofd vooraan in beeld en de gebalde vuisten voor het gezicht zijn minpuntjes voor mij (maar er zijn natuurlijk ook pluspuntjes).
(misschien een idee om de serie als 'fotoverhaal' te plaatsen)Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtIs een moment opname
Kan je niet verwachten dat ze gaan poseren
Dan zou het te gemaakt zijn.....
Past ik de sfeer van het jaar RaymondKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment