Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bijzonder knap. Ik had de foto al gezien op mijn smartphone en wou vragen waar je ze blijft halen, maar op mijn groter pc-scherm herken ik de locatie.
Een originele invalshoek en prachtige, doordachte zwart-wit omzetting. Inderdaad, zoals Lazy Charles zegt, het wordt surrealistisch.
Graag meer van dat!
Luc
heel knap - je zou evt nog meer door de knieen kunnen gaan zodat mevrouw meer afsteekt maar dan verlies je wel wat van de achtergrond
Peter
Bedankt voor de reacties!
Iets lager zou waarschijnlijk beter geweest zijn Peter, maar zoals het gaat in straatfotografie, krijg je geen tweede kans
mvg Christophe
Een beeld dat geen woorden nodig heeft
Heb je werk eens overlopen
Om dit loeiharde B&W te bekomen
Het drama dat erin zit
Formidabel mooie foto
Ik ga hier niet schrijven ik zou dit of dat doen
Want zo heb ik ze hier of zelfs op 1x gezien !!!
Een beeld dat geen woorden nodig heeft
Heb je werk eens overlopen
Om dit loeiharde B&W te bekomen
Het drama dat erin zit
Formidabel mooie foto
Ik ga hier niet schrijven ik zou dit of dat doen
Want zo heb ik ze hier of zelfs op 1x gezien !!!
Ik dacht dat ik op deze foto al had gereageerd omdat ik deze al meerdere keren heb bekeken en deze gewoon weer ongelooflijk knap vind. Dus bij deze... 😉 Het doet me denken aan scènes uit verschillende films en het contrast tussen de strakke donkere lijnen in de voorgrond met de lichte wat drukke achtergrond maken voor mij dit beeld af. Top!
Comment