Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prima foto zelfs met snor en baard. Met de inhoud heb ik het moeilijk, bedoel je de U.S.A. als afschrikwekkend en gevaarlijk of de U.S.A. aan het oud worden is en/of in aftakelende periode bevind. Voor een goed begrip : Ik stel deze vragen aangezien men hier een land voorstelt !
Hallo J.R
Nog het een nog het andere eerlijk gezegd
Het is eerder over een film dat het gaat
Over een IRA kerel die in de VS kwade bedoelingen heeft
Maar men kan het anderzijds ook als Trump zien
Persoonlijk ben ik niet erg politiek geangageerd
Bedankt voor de comments
Hallo J.R
Nog het een nog het andere eerlijk gezegd
Het is eerder over een film dat het gaat
Over een IRA kerel die in de VS kwade bedoelingen heeft
Maar men kan het anderzijds ook als Trump zien
Persoonlijk ben ik niet erg politiek geangageerd
Bedankt voor de comments
Dank u voor de verklaring, nu kan ik met een gerust geweten het verhaal er zelf bij bedenken. Nogmaals, een knappe foto !
J.R, verwijzing naar 'Dallas' Ik ben de G.R.
Dank u voor de verklaring, nu kan ik met een gerust geweten het verhaal er zelf bij bedenken. Nogmaals, een knappe foto !
J.R, verwijzing naar 'Dallas' Ik ben de G.R.
heel knap gedaan; vraag me af hoe je dit deed....2 of 3 foto's over elkaar???? geen idee...
Vrij gewoon hoor, je neemt een Voorbeeld wat zoals het portret frontaal staat trek het over je foto uit in PS een dark layer of maak zetten
en kiezen in soft lighten of uit de andere een keuze naar smaak maken
en dan maar brushen
Heb overwogen om zoals de vorige reeks de Mua grime eraan te zetten maar het is meer ellende om het eraf te krijgen
Comment