Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mr Xing Ping
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mr Xing Ping
De kans om zo een karakterkop te fotograferen mag je niet aan je laten voorbij gaan, wat ook je specialiteit mag zijn. En je hebt dat dan nog heel goed gedaan ook.
Als ik er iets aan te zeggen zou hebben, dan zien we deze terug in de HOF!
Luc
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk berichtDe kans om zo een karakterkop te fotograferen mag je niet aan je laten voorbij gaan, wat ook je specialiteit mag zijn. En je hebt dat dan nog heel goed gedaan ook.
Als ik er iets aan te zeggen zou hebben, dan zien we deze terug in de HOF!
Luc
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalkportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
Bijzonder mooi, ongekunsteld en indringend portret. Bovendien een mooie bewerking
Comment
-
Heel knap portret van een prachtige man. De nabewerking is zoals ik ze zelf heel graag zie en probeer. De persoon in kwestie zou blij zijn met zulke foto 👍👍👍
Groetjes Marchristan.
Comment
-
-
Die chinese namen altijd hè, moet er eigenlijk altijd om lachen. In de schietvereniging (vroeger) hadden we een chinees lid die Peng heette.... We noemden hem Peng-Pang...
Maar even serieus, die blik van deze man is heel apart, en de bewerking eveneens. Ik mag hem wel, die Ping... als ie lid wordt bij ons heb ik z'n bijnaam al klaar liggen
(excuus voor alle BD'ers die er niet om kunnen lachen, maar zeg nou zelf, zíj zullen ook wel lachen om mijn naam...)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Proficiat met deze HOF, een fotogeniek persoon
En de afwerking lijkt wel een schilderij
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Proficiat met deze mooie HOF..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment