Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Spijtig dat het eerste oog uit focus is, dat maakt de foto een beetje bevreemdend aan.
gegeven dat het een Petzval besef ik ook dat dit niet eenvouding.
mvg,
Steven
"You never fail because you made a mistake
You only win because you try" - Marcus Hilton (bekend danser) FLICKR
Spijtig dat het eerste oog uit focus is, dat maakt de foto een beetje bevreemdend aan.
gegeven dat het een Petzval besef ik ook dat dit niet eenvouding.
mvg,
Steven
Vermits de titel ergens anders op wijst..... ik had makkelijk enkele stops kunnen dimmen
Naar de titel is het accent wel duidelijk en mooi in de aandacht gebracht. Het andere oog had wel een beetje meer zichtbaar mogen zijn omdat je dan beter tegen de persoon aankijkt ook al is het een (etalage)pop.
Naar de titel is het accent wel duidelijk en mooi in de aandacht gebracht. Het andere oog had wel een beetje meer zichtbaar mogen zijn omdat je dan beter tegen de persoon aankijkt ook al is het een (etalage)pop.
Jij denkt dat we te maken hebben met een etalagepop. Zozo. Als ze dát maar niet hoort....
Comment