Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi gedaan, knappe modellen en make-up en goed loskomend van de achtergrond.
Enkel lijken de modellen me wat de "glad"
Dank je wel !!!
Aangaande de huid, ik heb nog heel wat detail en structuur in de huid hoor, hier op deze kleine web versie heb je
natuurlijk minder detail, op mijn 45 MB groot Tiff bestand zie je dit absoluut veel beter (alsook op print)
Er is natuurlik ook deftig MU werk van pas gekomen, en... t'is ook geen "street photography"
mooi beeld met veel aandacht voor de make-up, stijl, modellen enz...
wat me wel opvalt is dat het rechterhand van het linkse model wat donkerder/grauwer is van kleur.
foto zou imho zelfs mooier zijn zonder de rechterarm.
mooi beeld met veel aandacht voor de make-up, stijl, modellen enz...
wat me wel opvalt is dat het rechterhand van het linkse model wat donkerder/grauwer is van kleur.
foto zou imho zelfs mooier zijn zonder de rechterarm.
Akkoord voor wat de kleur van de rechterhand betreft maar ik zou de arm zeker laten staan vooral voor de sierlijke handpose. Topbeeldje !
Aangaande de huid, ik heb nog heel wat detail en structuur in de huid hoor, hier op deze kleine web versie heb je
natuurlijk minder detail, op mijn 45 MB groot Tiff bestand zie je dit absoluut veel beter (alsook op print)
Er is natuurlik ook deftig MU werk van pas gekomen, en... t'is ook geen "street photography"
D.
Weer een Topper Daniel
en zoals je aan geeft en dikwijls over het oog gezien wordt wat betreft "gladde huid" als je een goede Mua Hebt
deze fixt een groot deel weg
Comment