Een toerist die met één hand de binnenkoer filmt en dan op zoek gaat naar de uitgang. Niet dadelijk misschien een hoogvlieger maar de inhoud vond ik boeiend genoeg.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ausgang
Collapse
X
-
-
Re: Ausgang
Beetje jammer dat de hekken op de onderzijde er niet af kunnen, dan klopt de titel niet meer en dan heeft uw persoon geen voeten meer.
Al bij al een knappe plaat door de "leegte" rondom de persoon.
-
Ik weet eigenlijk niet goed wat het onderwerp is: is dit het prachtige gebouw, is dit de eenzame persoon in het midden, of is dit inderdaad de verwijzing naar de uitgang.
Bij een vierkantig formaat, valt het grootste gedeelte van het hekken er af (op een klein stukje na aan de linkerkant dat je gerust weg kan retoucheren). De foto zou voor mij dan sterker zijn en de "leegte" zou dan ook meer benadrukt worden. Je moet dan inderdaad wel een andere titel kiezen.
Al bij al inderdaad een mooi beeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk berichtIk weet eigenlijk niet goed wat het onderwerp is: is dit het prachtige gebouw, is dit de eenzame persoon in het midden, of is dit inderdaad de verwijzing naar de uitgang.
Bij een vierkantig formaat, valt het grootste gedeelte van het hekken er af (op een klein stukje na aan de linkerkant dat je gerust weg kan retoucheren). De foto zou voor mij dan sterker zijn en de "leegte" zou dan ook meer benadrukt worden. Je moet dan inderdaad wel een andere titel kiezen.
Al bij al inderdaad een mooi beeld.
Bedankt voor je mening alsook een dank aan Boudini.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment