Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Huid tint zit naar mijn mening perfect
Super beeld
Ok, want ik heb het gevoel dat ze er erg oranje uitziet.
Maar het vreemde is dat ik het niet 'correct' krijg. Bijna beangstigend.
Bij sommige resultaten toont haar huid zelfs een beetje ziekelijk. :-)
Ok, want ik heb het gevoel dat ze er erg oranje uitziet.
Maar het vreemde is dat ik het niet 'correct' krijg. Bijna beangstigend.
Bij sommige resultaten toont haar huid zelfs een beetje ziekelijk. :-)
De griep zit dan ook in het land he 😂😂😂
De toen past hier wel bij het concept
Moet niet altijd plat wit en bleek zijn he
De griep zit dan ook in het land he
De toen past hier wel bij het concept
Moet niet altijd plat wit en bleek zijn he
Je vroeg je af of de huid niet te gelig/oranje is, en nu fixeer je je erop.
Ik vind het zo best wel een dramatische mood hebben. Volgens mij ziet de huid er op het origineel ook zo uit en het past bij het licht van de linkerkant.
Er ligt veel haze over de foto. Denk dat je het groen wat hebt versterkt en het paars wat hebt teruggedrongen.
Heb je het al eens geprobeerd met een Color Range in Select Skin Tones mode, met Detect Faces aangevinkt, met genoeg fuzziness en dit als een Mask op je beeld te leggen. Dan maak je een Curves Adjustment Layer aan, en breng je de rode midtones een beetje naar beneden.
Je vroeg je af of de huid niet te gelig/oranje is, en nu fixeer je je erop.
Ik vind het zo best wel een dramatische mood hebben. Volgens mij ziet de huid er op het origineel ook zo uit en het past bij het licht van de linkerkant.
Er ligt veel haze over de foto. Denk dat je het groen wat hebt versterkt en het paars wat hebt teruggedrongen.
Heb je het al eens geprobeerd met een Color Range in Select Skin Tones mode, met Detect Faces aangevinkt, met genoeg fuzziness en dit als een Mask op je beeld te leggen. Dan maak je een Curves Adjustment Layer aan, en breng je de rode midtones een beetje naar beneden.
Had ik nog niet over gehoord. Ga ik zeker eens testen.
Laat ik eens de tegenvraag stellen, MOET het kloppen?
Wanneer je kijkt naar een film, en je ziet een buiten scene bij avond, of een scene in een cafe, of nachtclub, kloppen de tinten daar?
Ik vind het doorgaans belangrijker dat het beeld een sfeer heeft. Het model gaat dan mee met het soort licht.
Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotographyBekijk bericht
Laat ik eens de tegenvraag stellen, MOET het kloppen?
Wanneer je kijkt naar een film, en je ziet een buiten scene bij avond, of een scene in een cafe, of nachtclub, kloppen de tinten daar?
Ik vind het doorgaans belangrijker dat het beeld een sfeer heeft. Het model gaat dan mee met het soort licht.
Comment