Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Complimenten aan je model, knap gedaan van haar, maar dat wit papier dat je als onder -en achtergrond gebruikt ... mooi kun je dat toch niet noemen, al die kreuken en vuile plekken? Je modelletje verdient beter.
Complimenten aan je model, knap gedaan van haar, maar dat wit papier dat je als onder -en achtergrond gebruikt ... mooi kun je dat toch niet noemen, al die kreuken en vuile plekken? Je modelletje verdient beter.
Jazeker....was in een studio en ik had ook die opmerking over de witte ondergrond...die was echt niet ok...ik heb ql veel weggepoetst. ..maar alles ging gewoon niet...ik heb dit ook aan de moeder van het modelletje laten weten.... ik had maar een uurtje en er was geen andere ondergrond te vinden om erover te leggen
Comment