Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Elke (opnieuw geplaatst door fout in vorig bericht - afbeelding niet meer zichtbaar)
Collapse
X
-
Last edited by Henk47; 14 oktober 2016, 00:02.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Elke (opnieuw geplaatst door fout in vorig bericht - afbeelding niet meer zichtba
Hier ook niets te zien Henk
-
Re: Elke (opnieuw geplaatst door fout in vorig bericht - afbeelding niet meer zichtba
Inmiddels gelukt, nou even de MOD vragen om de oude dan maar te verwijderen, anders staat ie dubbelKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Zichtbaar en ik vind het heel erg mooi
Comment
-
Nu is de foto te zien.
Mooi beeld
Comment
-
crop smaak ik wel, bewerking is niet zo mijn ding. Indien het analoog is zie ik toch liever een andere film of emulsieA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtcrop smaak ik wel, bewerking is niet zo mijn ding. Indien het analoog is zie ik toch liever een andere film of emulsieKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment