Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eens wat ...en schieten is relatief 't gaat allemaal wat trager en aan +/-1€ per opname toch doordachtzamer :-)
trouwens zonder sluiter wordt ook afdrukken relatief ....de dop eraf doen en terug opzetten is nu niet bepaald afdrukken :-) :-)
Het was niet kleinerend bedoeld hoor
Ik bedoelde enkel en alleen dat het een techniek is die volgens mij ook niet zou misstaan in de modelfotografie, beetje paolo roversi stijl. Maar dan anders.
1€ valt nog goed mee. Dacht dat het een pak duurder zou uitvallen. Ik betaal al ongeveer bijna 1€/print als ik z/w in 35mm film laat printen.
klopt (deels) je schiet je 35mm 24 of 36 opnamen vol en de goede laat je je afdrukken....hier is iedere opname +/-1 € papier (18x24cm)...zonder chemicaliën (maar dat valt redelijk mee)
Mijn vertrouwen in de MOD's is deels hersteld doordat deze in de hof is opgenomen.... maar voor de rest is de hof vergeven van behoudende fotografie...
Comment