Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja mooi dat licht maar wel te veel in het midden gezet. Iets naar rechts draaien met je camera was denk ik beter geweest.
Merci voor de kritiek. Ik heb een aantal beelden gemaakt waar het model niet in het midden staat, maar de ongedwongen pose en dromerige blik zijn bij dit beeld mooier dan bij de andere foto's, en het draait tenslotte om het model, dus mij stoort het hier niet echt.
deze vind ik beter dan je vorige. Al vind ik hier de blik een beetje scary, terwijl ik denk dat het de bedoeling was dat ze wegdroomde.
Scary? Misschien. Voor mij is zij wel degelijk aan het dromen, maar daarom niet persé aan iets moois, ik zie eerder een nostalgische blik, het besef van het vergankelijke misschien, wat ik wel vind passen bij die laatste zonnestraal, terwijl de duisternis vanuit het bos steeds dichterbij sluipt. Zoiets 😊 Het moest vlug gaan op dat moment, je zag het licht letterlijk verdwijnen.
Comment