nazomershootje
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sarah
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sarah
Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk berichtAparte compositie. Vraag mij af of het model en eventueel bijvoorbeeld de ouders dit op prijs stellen als ze dit groot willen inlijsten want dan verdwijnt er nog meer
Verder ziet het er wel goed uit!
Comment
-
Ik vind deze moderne uitsnede niet zo geslaagd hier. Het hoofd en een deel van het lichaam afsnijden kan zeker, maar hier vind ik dat er teveel oninteressante ruimte rechts en onderaan is. Het voelt geforceerd aan als kijker om helemaal linksboven in de hoek te moeten kijken (daar zijn de ogen). Mocht het model groter in beeld zijn (ruimte onder en rechts weglaten), zou de compositie niet zo hard "aanwezig" zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtIk vind deze moderne uitsnede niet zo geslaagd hier. Het hoofd en een deel van het lichaam afsnijden kan zeker, maar hier vind ik dat er teveel oninteressante ruimte rechts en onderaan is. Het voelt geforceerd aan als kijker om helemaal linksboven in de hoek te moeten kijken (daar zijn de ogen). Mocht het model groter in beeld zijn (ruimte onder en rechts weglaten), zou de compositie niet zo hard "aanwezig" zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk berichtVraag mij af of het model en eventueel bijvoorbeeld de ouders dit op prijs stellen als ze dit groot willen inlijsten want dan verdwijnt er nog meer
Vind hem heel goed....mooi het zonnetje langs achter in de haren....sense of place door het strand.
had em wel veel scherper willen zien.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtQUE??!?
Vind hem heel goed....mooi het zonnetje langs achter in de haren....sense of place door het strand.
had em wel veel scherper willen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk berichtWat betekent QUE??!? ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtIk denkt dat ie bedoelt: "wat bedoel je" ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk berichtIk vind de photo van dit model veel mooier op jouw site (dat lijkt de posbank op de achtergrond ?).
Er staan een paar echt veel betere photos van deze reeks daar. Ik begrijp niet goed waarom je deze kiest ?
Comment
Comment