Ontmoet Claire
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Claire
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Claire
Veel te licht en die blauwe light leak had voor mij niet gemoeten. Wel leuke compositie & model. Maar ook niet meer dan dat voor mij.Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk berichtVeel te licht en die blauwe light leak had voor mij niet gemoeten. Wel leuke compositie & model. Maar ook niet meer dan dat voor mij.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtDank je. Deelt iedereen deze mening?
De light leak is leuk, maar niet op deze plek (neus/mond).www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtJup. Ik althans.
De light leak is leuk, maar niet op deze plek (neus/mond).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichten ik heb hem nog wel bewust daarop uitgekozen haha
Ik zou eerder voor de lege ruimte gegaan zijn langs haar gezicht, eventueel lichtjes richting haar oog.
Een neus lijkt me nu niet iets dat ik in de verf zou zettenwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtWaarom dan? Als ik vragen mag?
Ik zou eerder voor de lege ruimte gegaan zijn langs haar gezicht, eventueel lichtjes richting haar oog.
Een neus lijkt me nu niet iets dat ik in de verf zou zetten
(Op mijn site staan ook nog vele toegangkelijkere fotos met Claire hoor , www.ppphoto.nl )
Comment
Comment