Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bewerkt? Of out of cam?
Met jou weten we nooit hoe het schone ontstaat.
Proficiat alweer,
Xavier
Out of de cam...ja, een deel wel, ik maak nog steeds soms gebruik van mijn TS lenzen, maar ook bewerkt natuurlijk in LR en CC
De dag dat ze een cam op de markt brengen die zoiets spontaan uitbrengt, koop ik die direct, maar die dag zal ook inluiden,
dat je niet eens meer fotograaf moet zijn...(en misschien ligt die dag niet eens meer zo veraf ?
Out of de cam...ja, een deel wel, ik maak nog steeds soms gebruik van mijn TS lenzen, maar ook bewerkt natuurlijk in LR en CC
De dag dat ze een cam op de markt brengen die zoiets spontaan uitbrengt, koop ik die direct, maar die dag zal ook inluiden,
dat je niet eens meer fotograaf moet zijn...(en misschien ligt die dag niet eens meer zo veraf ?
D.
Hoezo spontaan? Het zal nog altijd de fotograaf zijn die de camera juist moet instellen. Maar of het de computer van de camera is, of die van thuis, maakt voor mij niets uit. Creativiteit is al heel dikwijls dood verklaard. En zie wat we vandaag kunnen dat gisteren onmogelijk was.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment