Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Opname en nabewerking : Walter Bechhols
model : Tisha Cyrus
concept en uitwerking : Eline Van Gils en Styling 10
Technische assistentie : Ellen Bolckmans - Ell-Limits Photography
Mooi model, door haar pose heb ik wel een beetje de neiging om mijn hoofd te draaien. Ik vraag me ook af waarom je een zwarte ondergrond genomen hebt, waardoor het model een beetje in het luchtledige lijkt te zweven. Enkel aan de schouders/armen/hals zie je dat ze in het water ligt, maar verder vind ik dit geen mis beeld, integendeel, laat er nog maar een paar komen.
Mooi model, door haar pose heb ik wel een beetje de neiging om mijn hoofd te draaien. Ik vraag me ook af waarom je een zwarte ondergrond genomen hebt, waardoor het model een beetje in het luchtledige lijkt te zweven. Enkel aan de schouders/armen/hals zie je dat ze in het water ligt, maar verder vind ik dit geen mis beeld, integendeel, laat er nog maar een paar komen.
Bedankt voor je comment : model lag in een plonsbad waarin een zwart zeil lag. Ik heb de ondergrond donkerder gemaakt omdat ik hem origineel ( grijs en vuil ) niet mooi vond. Ik zal morgen nog een andere posten.
Comment