Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Martini baby
Collapse
X
-
-
-
Re: Martini baby
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtIk snap niet wat hier leuk of mooi aan is.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Comment
-
-
Logo volledig zichtbaar en je maakt kan om een mooie reclamefoto afgeleverd te hebben.
Een beetje retrogevoel krijg ik bij deze.
Maar of het nu een goede "modelfoto" is?
Comment
-
Eens eerlijk ? Waarschijnlijk ga je niet blij zijn met mijn reactie ? ( maar je bent toch een pro fotograaf ?)
Ik begin onderaan en ga dan verder naar boven in de foto:
Een heel overbelichte zone zand die niets bijbrengt aan je foto.
Daarna een hele grijze zone zand, lijkt meer op Rijnzand dan op Zeezand...
Dan haar voetjes, geel en vol magenta/blauwe plekken, ik ben niet zeker dat dit je model zal aanstaan ?
Dan kom ik bij haar billen,... wat is dat witte stuk op haar linker been ?
En om te eindigen kom ik bij haar haar, slordiger kan moeilijker, en (door je bewerking ?) lijkt het meer op stro dan op haar.
En om toch positief te eindigen: je idée van pose vind ik origineel en goed,
je model en haar outfit vind ik ook absoluut niet slecht,
en dat we je Martini plaatje niet volledig zien, is niet echt een probleem hoor,
dit logo is wereldwijd zo bekend, dat zelfs indien je er slechts een klein deel van ziet, je het toch nog voldoende herkent !
Have a nice day !
D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtEens eerlijk ? Waarschijnlijk ga je niet blij zijn met mijn reactie ? ( maar je bent toch een pro fotograaf ?)
Ik begin onderaan en ga dan verder naar boven in de foto:
Een heel overbelichte zone zand die niets bijbrengt aan je foto.
Daarna een hele grijze zone zand, lijkt meer op Rijnzand dan op Zeezand...
Dan haar voetjes, geel en vol magenta/blauwe plekken, ik ben niet zeker dat dit je model zal aanstaan ?
Dan kom ik bij haar billen,... wat is dat witte stuk op haar linker been ?
En om te eindigen kom ik bij haar haar, slordiger kan moeilijker, en (door je bewerking ?) lijkt het meer op stro dan op haar.
En om toch positief te eindigen: je idée van pose vind ik origineel en goed,
je model en haar outfit vind ik ook absoluut niet slecht,
en dat we je Martini plaatje niet volledig zien, is niet echt een probleem hoor,
dit logo is wereldwijd zo bekend, dat zelfs indien je er slechts een klein deel van ziet, je het toch nog voldoende herkent !
Have a nice day !
D."http://Kevin-V.com
[SIZ
Comment
Comment