Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste vind ik wel goed. De tweede is mooi van uitdrukking maar zonder de eerste zou er wel iets aan mankeren, imo. Ik vind de 2de niet zo mooi van uitsnede. Maar wel alletwee mooi van belichting en bewerking.
Bedankt voor je reactie.
Wat bedoel je juist met
?
wel, ik vind dan de de tweede tekort uitgesneden. Met het eerste beeld erbij weet je wat ze verbergt maar zonder de eerste foto vind ik dat er wat mankeert aan de foto, of misschien is het mijn gebrek aan fantasie.
los van wat ze verbergt was het vooral de blik die me aantrok in dat shot. Misschien zou wat minder ruimte rechts de foto beter tot zijn recht laten komen.
Dit is knap werk, en een heel bekent genre " Cine Noir". I just love it.... vooral de eerste opname. de twee mocht nog zwaardere schaduwen hebben voor mij om in het genre te passen. Knap werk
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Blijkbaar schiet je vriendin zowel links als rechts
De eerste vind ik de beste - daar gaat het meeste dreiging van uit zonder dat je veel toont -
Het licht op de rok is heel mooi
Peter
Comment