Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gezien de afdeling evenementen uitgestorven is plaats ik Mona hier.
Maar 't is dus eigenlijk een concertopname.
Mona Murray is de zangeres van de groep NutBush
Heel misschien - wie weet (?) - is hier wel een reactie te verkrijgen
Ik vind het een heel mooie foto in een sterke toning. Ik ken de band Nutbush niet dus ben ik even wezen kijken op het www. Uit de foto zou ik op kunnen maken dat het een wat mediatief soort optreden geweest is maar de Youtubes laten iets heel anders zien/horen.
Dank U - Nutbush is een tributeband die nummers brengt van Tina Turner
"NutBush City Limits" is een hit van Tina
Er staan wat meer foto's op m'n website die een idee geven van het optreden - link in mijn handtekening
Peter
Het is wel een tof moment en een goede foto maar de toning vind ik er ook niet echt bij passen. Denk dat ik voor andere tinten zou gekozen hebben. De buis boven het hoofd stoort inderdaad wel erg maar valt nog weg te shoppen.
Comment