Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie plaat - maar een echte biker heeft een ongeschoren baard - en wat tattoo's.
Deze is teveel fotomodel - en dat klopt niet helemaal vind ik.
Maar wel een knappe plaat
Peter
oei Peter - ik heb geen baard en geen tattoo's en ik rij toch met de motor (maar o.k. wil nu toch niet in de categorie van biker chick)
ik vraag me af wat het met de foto had gedaan mocht er oogcontact geweest zijn
ik mis wat detail in het zwart op de rechterkant - maar goed - dit kan evengoed mijn 'schermpje' zijn - dus onder voorbehoud
TXS, het is een veel voorkomende gewoonte om oogcontact the leggen. Maar dat hoeft niet altijd, en in de editorial en mode wereld is oog contact niet een must maar eerder 30% van de shoots..
Zwart, dat heb je goed gezien en ook niet verwonderlijk op een 8 bit RGB beeld...Mocht je deze kunnen bekijken op een Eizo met Capture one Pro dan zu je merken dat er wel degelijk detail is....Ik kon de black optrekken om een meer detail te hebben op de web foto... Deed ik niet.... Goed commentaar....bedankt
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment