Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Moederliefde is liefkozen, kontakt, zachtheid. Dit is een plaat van kijk eens, dit is de mijne en ik ben oh zo blij ermee. Maar benodigde sfeer ontbreekt dus.
hey henk, zeker geen afbreuk op je reactie he, met andere woorden, Titel = "wel dit is de mijne" zou beter zijn voor jou.
En wat dan met de foto? dan is de sfeer oke? of hoe bezie je een foto, op titel.
Als ik een moeder zo zie lachen naar haar prutske dan zie ik persoonlijk daar liefde in maar kan inderdaad niet zo overkomen of onvoldoende hier en ben ik met jullie mee.
Oorspronkelijk geplaatst door Bert JanssensBekijk bericht
hey henk, zeker geen afbreuk op je reactie he, met andere woorden, Titel = "wel dit is de mijne" zou beter zijn voor jou.
En wat dan met de foto? dan is de sfeer oke? of hoe bezie je een foto, op titel.
Als ik een moeder zo zie lachen naar haar prutske dan zie ik persoonlijk daar liefde in maar kan inderdaad niet zo overkomen of onvoldoende hier en ben ik met jullie mee.
Bedankt voor de comments
Mvg
Bert
Ik ben hier wel een beetje hard in mijn comment, maar beter dat dan oh en ah als ik het niet meen....
De blik van de moeder is oké, maar ik mis hier het kontakt moeder-kind. Het kind is nieuwsgierig naar wat zich elders afspeelt, kinderen eigen. Maar dat past dus voor mij minder in het plaatje.
Maar bezien de titel, klopt het dus wel.
Echter, je post de plaat als showcase, en dan mag je hardere kritiek verwachten.
groeten, Henk
Comment