Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hooglichten op haar arm zijn op het randje vrees ik, moet nog een beetje wennen aan het fuji scherm natuurlijk licht en reflectie scherm om de directe zon te blokkeren. or
Best een goede plaat, ook al is de wat centraal van compositie. De lichte pastel kleuren is een keuze die bij deze wel zomers werkt. Hooglichten zie ik niet als een probleem. Wel vind ik de plaat vrij vlak wat belichting betreft, hiermee bedoel ik dat het spel tussen schaduw en licht niet aanwezig is (contrast) wat de plaat minder diepte heeft en vlak maakt. U heeft dit wel opgevangen (voor een deel) met een beperkte DOF.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment