Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
maar wat is die reflectie tussen haar duim en wijsvinger?
Mee eens, heel knap. De reflectie is denk ik van een zilveren ring die niet matched met het koper en in de gauwigheid nog afgedaan is.
De licht reflectie op haar duim is toch voor 100% dezelfde als op haar vier andere vingers ?
Kijk vanwaar dit licht komt, ... op de onderkant en binnenkant van haar duim komt het exact uit dezelfde richting
Om hierin een zilveren ring (die in gauwigheid nog is afgedaan ! ) te zien , is wel een hele hoop verbeelding nodig, tenzij deze foto
misschien op een telefoon beoordeeld werd ?
Zoals in vele van mijn foto's besteed ik heel wat tijd voor ik afdruk, alles moet zo goed mogelijk zitten, zodat ik later
alleen het absolute minimum moet doen in PS
Ik ging hier bij al dat koper geen zilver aanwezig laten, koper en zilver vloeken samen
De licht reflectie op haar duim is toch voor 100% dezelfde als op haar vier andere vingers ?
Kijk vanwaar dit licht komt, ... op de onderkant en binnenkant van haar duim komt het exact uit dezelfde richting
Om hierin een zilveren ring (die in gauwigheid nog is afgedaan ! ) te zien , is wel een hele hoop verbeelding nodig, tenzij deze foto
misschien op een telefoon beoordeeld werd ?
Zoals in vele van mijn foto's besteed ik heel wat tijd voor ik afdruk, alles moet zo goed mogelijk zitten, zodat ik later
alleen het absolute minimum moet doen in PS
Ik ging hier bij al dat koper geen zilver aanwezig laten, koper en zilver vloeken samen
D.
Dank voor je toelichting. Laten we er maar van uitgaan dat mijn fantasie even op hol geslagen was
Comment