Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Erg krap allemaal en waarom die witte bandjes in bad?
De volgende keer gekleurde smarties of witte melk erin doen en dit concept is weer helemaal compleet.
Erg krap allemaal en waarom die witte bandjes in bad?
De volgende keer gekleurde smarties of witte melk erin doen en dit concept is weer helemaal compleet.
Bedankt voor je reactie, maar foto's met witte melk en bloemen heb ik nadien ook gedaan. Daar post ik binnenkort ook wel iets van. De witte bandje zijn van een kleed. Het leek me el leuk om een nat kleed in beeld te brengen, maar bij deze foto is het kleed uiteraard niet zichtbaar. Ik kan er in komen dat dit misschien storend is.
Ach deze zit wel goed, alleen klopt de titel misschien niet 100%met het beeld... But so what.... Lijkt me een ideal beeld voor een high key.
Die bandjes, tja die had ik ook weggelaten en misschien een minder haakse opname. Water lijkt nu wel onnatuurlijk verticaal te staan....
Maar goed dat zijn details..... goed werk wat de belichting betreft en catchlights...
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
De bandjes is reeds gezegd, de te gladde huid ook, en wat ik persoonlijk ook minder vind zijn de vingers die diep in de kaak drukken,
het is geen streling meer, want de nagels zitten al heel diep in de huid...
Comment