Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De verbouwing is geslaagd en verder vind ik het een geslaagde plaat in deze toch wel kille omgeving contra de warmte.
Opvallend vond ik dat haar bibs niet sexy weg zakt en dat de vlammen van de kaarsen niet geel zijn.
De bips was een gewilde keuze om deze deels in het kussen te laten verdwijnen....kwestie van fantasie... `de kaarsen zijn bijgewerkt (kleurtemperatuur) om het geel te minderen.
Txs voor het commentaar.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Wat heb je gedaan in post dat die kaarsen staander, de eerste houder zo scherp wordt afgesneden?
-> Heb je de diepte in post gemaakt -> komt niet 100% echt over
Maar wel een leuk beeld!
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Mooie opname.
Die linkse kaars is idd niet origineel.
Goed gezien, had ik nog niet opgemerkt.... die ene kaars stond schuin en heb ik gerecht in PS.... en daarbij het masker niet voldoende of verkeerd ingeschilderd...
Had ik nog niet opgemerkt (gebeurd nog wel eens dat ik mijn eigen boeboe's niet zie....)
TXS
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment