Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hij gaat er vandoor
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hij gaat er vandoor
De scherpte in het beeld klopt van geen kanten maar het verhaal vind ik zeer geslaagd en voor de lol is dat te tolereren. Ik geloof eerder dat het kleed hier gezandstraald wordKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Grappig, dat wel.
In een trouwalbum zou ik deze nu niet plaatsen, maar op het avondfeest kan zo iets wel voor enkele spontane lachbuien zorgen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk berichthet gaat om de lach op te wekken en niet of de scherptediepte klopt of nietKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Voor de bruid hoop ik dat het een fotomontage is, maar montage of niet, tis een goeie...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
-
Dank je wel voor je reactie en kan je ook uitleggen wat je bedoelt met "uitwerking"?
En waarom zou het geloofwaardig moeten overkomen? Moet toch kunnen een zo'n plaatje er bij van de ruim 600 foto's die het bruidspaar heeft gekregen?
Trouwen is een feest en dan komen er heel wat grappen en feestelijkheden langs op zo'n dag en dit is er een van.
Comment
-
Als het beeld niet realistisch of geloofwaardig moet zijn dan is dit een hele plezierige plaat tussen de klassieke bruidsfoto's.
Met uitwerken bedoel ik er zo aan werken en schaven dat het echt lijkt. Het grint onder de achterwielen zou bv. naar achter geslingerd worden als de bolide optrekt. Zoals de uitlaatgassen nu uit de pijpen komen, dat heb ik nog nooit in werkelijkheid gezien.
Ik heb collega's op de academie die vele uren, zelfs dagen durven spenderen om alles tot in de puntjes 'uit te werken' in één bepaald beeld. Er worden vaak tientallen foto's gemaakt om die laag per laag te combineren, met laagmaskers en de hele photoshopwerkkist. Maar dat valt een beetje buiten de eigenlijke fotografie natuurlijk. Dat is digitale beeldvorming. Maar dat is toch ook wat jij met dit beeld gedaan hebt. Maar alle begrip dat je als huwelijksfotograaf niet de nodige tijd kunt spenderen, ook al zou je het technisch kunnen, om zulke beelden hyperrealistisch te maken. Wie zou dat trouwens willen betalen?
Hopelijk begrijp je beter wat ik bedoelde.Straatfotograaf in Antwerpen
Comment
Comment