Yuddith of
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Yuddith
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Yuddith
Persoonlijk is het mijn stijl niet - de bewerking dan
- Je hebt de catchlights
- Je hebt de blik
= Hier kan je volgens mij een stuk meer uithalen in PS
-> Ik zie een 6 tal "stoorelementjes' in de stof die ik zou wegclonen.
-> Zwart waarden terug opschroeven
-> Volgende keer bij een zwart achtergrond een haarlichtje gebruiken of een spotje op de achtergrondMijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
-
Op zich goed met een mooie setting maar die waas wat over de foto ligt is niet mijn ding.
En er is niet genoeg doortekening met het zwart van de achtergrond en bv. het haar.
Een wat lichte achtergrond of een lampje op de achtergrond schijnen kwam het model meer los te staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtVind het wel iets hebben , die nostalgische look . Het haar verdwijnt wat teveel , inderdaad ;
Het naammerk past totaal niet !
Grtn Thierry
Mooi geposeerd trouwens
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtVind het wel iets hebben , die nostalgische look . Het haar verdwijnt wat teveel , inderdaad ;
Het naammerk past totaal niet !
Grtn Thierry
Mooi geposeerd trouwens
Dank je, wat is "het naammerk" .?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtDank je, wat is "het naammerk" .?
Vind de foto prachtig. Deze gepiercte vrouw op een schilderachtige ouder manier weergegeven. oud en nieuw naadloos vermengd. zou de stoorelementjes in de stof er ook uithalen.
Voor de rest houden zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtJe handtekening onderaan links op de foto, die stoort eigenlijk echt wel bij deze mooie plaat
Vind de foto prachtig. Deze gepiercte vrouw op een schilderachtige ouder manier weergegeven. oud en nieuw naadloos vermengd. zou de stoorelementjes in de stof er ook uithalen.
Voor de rest houden zo.
Comment
Comment