Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gaston, Huub en Patrick
Collapse
X
-
[Showcase] Gaston, Huub en Patrick
BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mmLabels: Geen
-
-
Re: Gaston, Huub en Patrick
In alle beelden wordt mooi met het licht gewerkt.
Leuk hoe je de artistieke rommel bij 1 en 2 mee opgenomen hebt in de beelden.
Bij 3 vind ik het standpunt net niet dat, want de halve cirkel van de achterliggende wand of plaat gaat nu wel behoorlijk door het hoofd van de man. En dat vind ik persoonlijk wat jammer.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtIn alle beelden wordt mooi met het licht gewerkt.
Leuk hoe je de artistieke rommel bij 1 en 2 mee opgenomen hebt in de beelden.
Bij 3 vind ik het standpunt net niet dat, want de halve cirkel van de achterliggende wand of plaat gaat nu wel behoorlijk door het hoofd van de man. En dat vind ik persoonlijk wat jammer.
deka
Die laatste is inderdaad een keuze: ofwel helemaal vrij onder de boog, of helemaal goed 'erdoor'.
Ik heb de laatste gekozen omdat hij me iets 'dynamischer' leek. Maar je kan gelijk hebben! Thanks!BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht2 vind ik de beste en 1 lijkt wel te veel gecropt? Het hoofd vind ik niet echt scherp vandaar.BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDrie heel goeie opnames maar oordeel liever (liefst) op één foto vanwege afzonderlijke verhalen, inhoud en sfeer wat nu dus niet kan !BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Swerts Bekijk berichtGoeie tip. Ze worden voor het examen ook wel samen gepresenteerd, maar apart geeft idd een andere indruk!
En wat is het resultaat van het examen ? Veel succes.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWim, dat is inderdaad zo en vind het dus heel oprecht spijtig om daar geen commentaar bij te voegen want dit lijken me alle drie prima foto's ieder met hun eigen 'ziel' en eigen sfeer
En wat is het resultaat van het examen ? Veel succes.BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm
Comment
Comment