Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Patrick
Collapse
X
-
-
-
Re: Patrick
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Swerts Bekijk berichtMerci voor de fijne reacties. Is voor o.a. voor m'n eindwerk. Zo weet ik een beetje welke meer in de smaak vallen. Bedankt!
Groeten,
Bart
Comment
-
Voor mij ook de derde, mooi gedaan.
De eerste vind ik ook nog goed, de tweede iets minder (maar wel origineel gevonden).
Mooie reeks
Comment
-
De derde is inderdaad een mooi exemplaar.
De eerste vind ik persoonlijk dan ook wel krachtig. De combinatie van de man met de vele cirkels en bogen doen me het idee geven dat de man een denker is, met vele projecten bezig is waar hij dan zelf het middelpunt van is.
Als je enkel deze 3 beelden zou presenteren, zou ik de tweede er dan niet in plaatsen. Is iets totaal anders dan de andere twee. Kan natuurlijk zijn dat je een ruimere selectie hebt aan beelden en dat je de techniek uit twee nog enkele keren hebt toegepast. Dan zou dit wel passen, als afwisseling tussen de andere foto's.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtDe derde is inderdaad een mooi exemplaar.
De eerste vind ik persoonlijk dan ook wel krachtig. De combinatie van de man met de vele cirkels en bogen doen me het idee geven dat de man een denker is, met vele projecten bezig is waar hij dan zelf het middelpunt van is.
Als je enkel deze 3 beelden zou presenteren, zou ik de tweede er dan niet in plaatsen. Is iets totaal anders dan de andere twee. Kan natuurlijk zijn dat je een ruimere selectie hebt aan beelden en dat je de techniek uit twee nog enkele keren hebt toegepast. Dan zou dit wel passen, als afwisseling tussen de andere foto's.
dekaBD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm
Comment
-
Is inderdaad altijd moeilijk als kijker om soms het geheel te zien. Twee vind ik wel fijn gedaan en is een beetje een " uit de band " benadering van een " portret ".
En als het voor een opdracht is, is het inderdaad misschien onderdeel van de opdracht om verschillende technieken en benaderingen toe te passen bij de def " portret ".
Succes alvast met je eindwerk.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Comment