Marnixplaats - Antwerpen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Straat portret
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Straat portret
Ik antwoord nooit graag op deze beelden; Ik voel me zelf ook niet echt thuis genoeg in straat portretjes
Persoonlijk spreekt het me niet aan en vraag me ook direct af of deze man dit beeld zou kunnen appreciëren
Qua bewerking zit voor mij alles goed, scherp, toning is hard genoeg en een aardig staaltje photoshop werk van jou om dat gebit weg te doenMijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtvind dit dan weer schitterend,die expressie,heel knap!Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik spreek de personen die ik fotografeer over het algemeen eerst aan en deze man was tevreden met het resultaat.
Ik portreteer de mens hoe hij echt is en ik leg graag de focus op de aspecten die hem uniek maken.
De tanden hoefde ik niet te photoshoppen aangezien deze niet aanwezig waren
Thanks voor de feedback!
Comment
-
-
Voor mij een fijn straatportret. De man staat er naar mijn gevoel, vrij vrolijk op en wellicht zoals hij is.
En ook fijn dat het niet zomaar een stiekem snapshot is. Vraagt natuurlijk wel wat " lef " om zomaar mensen aan te spreken en dan te fotograferen. Fijn als je dat " lef " hebt.
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment