Fabian Cancellara kijkt de zaal in tijdens het bezoek aan zijn supportersclub in Oudenaarde en zag dat het goed was
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fabian C
Collapse
X
-
[Showcase] Fabian C
Fabian Cancellara kijkt de zaal in tijdens het bezoek aan zijn supportersclub in Oudenaarde en zag dat het goed wasCanon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.beLabels: Geen
-
-
Re: Fabian C
lijkt of zen hoofd afgehakt is en door de lucht zweeftA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtlijkt of zen hoofd afgehakt is en door de lucht zweeftKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtlijkt of zen hoofd afgehakt is en door de lucht zweeft
Er is veel ruimte voor, daar kan ik inkomen, maar dat is een keuze en moet dus kunnen.
Ik zie veel karakter, en dat lijkt mij de bedoeling....leeg...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtSpeciaal beeld van een bijzondere sportman
Peter
Comment
-
Je hebt deze ster mooi in profiel, met een goede uitdrukking, maar de bewerking is niet mijn ding: een beetje slordig uitgeknipt (zie adamsappel) en zijn haar oogt vreemd.
Comment
-
Jammer van de zwarte trui... Ik hou van de kadrering en het het extreme contrast. Dat past bij die Zwitserse flandrien... Dus volgende keer vragen dat hij zijn buste ontbloot, buiten dat afgehakt hoofd effect is het immers een prachtige foto al klopt de opmerking over het slordig uitsnijden wel.Last edited by Jatich; 6 mei 2016, 22:48.
Comment
Comment