Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkendBekijk bericht
Heel mooi, alleen zou ik ze niet in het midden geplaatst hebben
bedankt voor je reactie.
het bijna midden is een bewuste keuze gezien er links of rechts anders een leegte ontstaat.
ik vind het in dit geval het best ogen, vroeger ook andere foto's gemaakt zoals deze maar dan niet in het midden
en heb toen gemerkt dat deze middenopstelling beter werkt, voor mij alleszins dan toch.
en de ouders hebben ook liefst dat hun dochter in het midden van de belangstelling staat
Heel knappe foto, mij stoort het niet dat het kind in het midden staat.
Is deze enkel met natuurlijk licht genomen, of is er gebruik gemaakt van flits(en) (sorry als ik nu een domme vraag heb gesteld)?
Heel knappe foto, mij stoort het niet dat het kind in het midden staat.
Is deze enkel met natuurlijk licht genomen, of is er gebruik gemaakt van flits(en) (sorry als ik nu een domme vraag heb gesteld)?
Is geen domme vraag hoor
Is enkel natuurlijk licht, met de wolken als softbox.
Zeker en vast een mooie kleurrijke foto. Er passeren nog al wat zwart witte foto's, waarom wordt er zo dikwijls naar vroegere tijden gelinkt nu kleur zo hedendaags is. Deze foto is hier toch wel het beste bewijs voor!
Comment