Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toning was inderdaad de bedoeling.
- was een dagje zonder zon - vrij bewolkt en ik wou net een zonnig/zomers plaatje
- heb mijn wit balans op cloudy gezet waardoor alles wat zonniger overkwam.
- in photoshop een overlay met een extra toning
Pose/plaatsing:
- Ik heb nog een andere van haar op deze plek en deze sprak me ook aan
- Maar ik ben van mening dat die 2/3de regeltjes niet altijd moeten gelden.
- Daarnaast miste ik op de andere foto wat diepte in het park.
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Vind de toning heel geslaagd.
Voor mij is de positie van het kind in beeld ook zeer goed gekozen...
Meer naar rechts had ze verder van de grote boom gestaan, en nu vind ik dat contrast tussen de imposante boom en het kleine meisje net zo leuk.
Ik word best gelukkig van dit beeld, en daar dient fotografie toch gewoon voor !!!
Heel knap gedaan.
Het enige zeurpuntje : ik ben niet 100% overtuigd van de meerwaarde van de ingeshopte flare rechtsboven.... Misschien had dit beeld dit niet nodig, het haalt het minimalistische voor mij er een beetje uit...
Het enige zeurpuntje : ik ben niet 100% overtuigd van de meerwaarde van de ingeshopte flare rechtsboven.... Misschien had dit beeld dit niet nodig, het haalt het minimalistische voor mij er een beetje uit...
Ik deel deze mening. Het zou volgens mij net iets rustiger ogen zonder die flare.
Maar buiten dit vind ik het een heel mooi en rustgevend plaatje op zijn geheel!
Nikon D750, Nikon AF-S 85mm f/1.8G, Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR http://www.btmedia.be/
Comment