Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Another view on myself
Collapse
X
-
-
Re: Another view on myself
Tja, mooi kun je dat niet noemen hé () maar wel knap gedaan. Omzetting in dit geval ook super."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
fantastisch portret...maar hoe krijg je altijd die ogen zo scherp bij een portret van jezelf, zelfs hier met een kleine /fMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
-
Heel mooi, en passende harde omzetting.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtfantastisch portret...maar hoe krijg je altijd die ogen zo scherp bij een portret van jezelf, zelfs hier met een kleine /f
ja die kleine F-stop is een uitdaging bij zelfportret :-) . Minstens 90 % beland in de "vuilbak" hoor ............. en ik heb al een beetje geoefend :-)
Vriendelijke groet voor allen , Thierry
Comment
-
Ik heb het al in andere topics geschreven: z/w heeft mij nooit geboeid. Vaak wordt het ook als drogreden gebruikt (een soort vals gevoel van "z/w is kunst", gezien ons collectief geheugen van grote namen als Cartier-Bresson e.d.), en vraag ik me altijd af: waarom is er naar z/w omgezet - wat wil men hier verbergen?
Toch zijn er uitzonderingen, waar z/w beter past dan kleur, en dit is hier een mooi voorbeeld van. Door de omzetting, maar evengoed door de kadrering is het onderwerp herleid tot zijn essentie. Erg geslaagd!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Echt een Hall of Fame waard: proficiat!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment