Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reacties zijn welkom!!
Collapse
X
-
-
Re: Reacties zijn welkom!!
Scherpte kon beter. De opzet en compo zijn wel goed.
Van de omzetting ben ik ook niet zo'n fan.
(Heeft eigenlijk iets mee van een smartphone-foto)
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtScherpte kon beter. De opzet en compo zijn wel goed.
Van de omzetting ben ik ook niet zo'n fan.
(Heeft eigenlijk iets mee van een smartphone-foto)"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Verlies aan scherpte door fb. Ik zal hem eens hires posten
Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met TapatalkJoostVH Photography
www.joostvh.be
Comment
-
Dit is al uw derde geposte foto vandaag. Ik dacht dat 1 per dag de norm is.
Ze komen allemaal onscherp over, gebruik liever een deftige upload site zodat uw foto's kunnen tot hun recht komen. Deze is moeilijk te beoordelen wegens veel te onscherp.
Comment
-
Ik ga even door de onscherpte doorkijken en zeggen wat ik zie en voel...
En dat is goed, heel goed zelfs.
Het kind, de blik van het kind, het licht, de omgeving...
Alles klopt, je kan hier je eigen verhaal bij verzinnen wat het bekijken van deze foto echt leuk maakt.
Misschien is de iets of wat onscherpte zelfs een sterkmaker in dit beeld, want eigenlijk klopt dat ook bij het verhaal van het niet perfecte.
Ik hou hier wel van.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtIk ga even door de onscherpte doorkijken en zeggen wat ik zie en voel...
Alles klopt, je kan hier je eigen verhaal bij verzinnen wat het bekijken van deze foto echt leuk maakt.
Misschien is de iets of wat onscherpte zelfs een sterkmaker in dit beeld, want eigenlijk klopt dat ook bij het verhaal van het niet perfecte.
Ik hou hier wel van.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtIk ga even door de onscherpte doorkijken en zeggen wat ik zie en voel...
Ik hou hier wel van.
Comment
Comment