Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Met alle respect, wat moet je hier mooi aan vinden ?
Ik zie en voel totaal niks bij dit beeld. Bij dit type fotografie moet je kippenvel krijgen, je moet angst en vrees voelen.
Nu zie ik een draad met een model dat faked (sorry voor de harde verwoording) en bijna schoolachtig braaf in de lens kijkt....
Is dat realiteit ????? BIj zo een soort foto's wil ik gevoel zien en ruiken.
Zou jij daar zo rustig en braaf staan achter een tralie ? Denk het niet...
Met alle respect, wat moet je hier mooi aan vinden ?
Ik zie en voel totaal niks bij dit beeld. Bij dit type fotografie moet je kippenvel krijgen, je moet angst en vrees voelen.
Nu zie ik een draad met een model dat faked (sorry voor de harde verwoording) en bijna schoolachtig braaf in de lens kijkt....
Is dat realiteit ????? BIj zo een soort foto's wil ik gevoel zien en ruiken.
Zou jij daar zo rustig en braaf staan achter een tralie ? Denk het niet...
Ander en beter
Je andere commentaar was beter Pete lol
Nee kijk alle gekheid op een stokje.. Pete heeft wel ergens gelijk. Je kan met dit soort beelden op 2 manieren omgaan; Het gene wat Pete omschrijft of net de vrouw die heeft opgegeven en al langer vast zit. Het moedeloze, vermoeide vrouw, een vrouw die er door zit.. Maar dan moet je ze in een hoekje zetten op de grond.. kapotte kleren.. wildere, verwaarloosde haren... en dan de eenzaamheid, schrik proberen vast te leggen.
Dit is inderdaad voor mij een vrouw achter een tralies maar zonder enige vorm van gevoel. Een gemiste kans.. maar dit is zeker iets wat je kan verder uitwerken! Lijkt me een uitdaging!
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment