Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nee ik ook niet, om mijn foto's klagen ze over twee highlights in de ogen (vind ik niet erg), net te weinig scherptediepte denk ik soms, maar ik zou het ook zo gedaan hebben.
Mooie pose, of mooi uitgesneden, denk ik.
Nu heeft deze jongeman wat huidproblemen, maar sommige vlekjes had ik proberen weg te werken.
Als zijn huid goed herstelt (ik hoop het voor hem), dan zit er een model in, want de fotograaf heeft een goed moment gegrepen.
Jonge kerel, haar is ok en ogen ook -> Toch ja, de puistjes zou ik hebben weg gewerkt want je kan hier wel een heel sterk beeld van maken.
Maar zijn voorhoofd-rimpels zijn iets te hard, ik vermoed dat dit mede komt door zijn blik maar het past voor mij niet als ik zie hoe jong deze man is.
voor mij persoonlijk is het contract zwart/wit van zijn hemd te hard. Ik kijk naar zijn ogen en men ogen worden naar zijn kraag getrokken.
De crop kan voor mij ook beter -> zijn hand/knoop.
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment