Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liza

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Liza

Een eerste beeld van een fotoshoot gisterenmiddag, graag jullie mening.

www.matthiasengels.be www.facebook.com/livepics.be

Re: Liza

Mooie foto van een mooie dame. Zou het kunnen dat hij iets naar links gekanteld staat?
    Voor de rest is de compo wel goed hoor, haar linkeroog op ⅓ is misschien klassik, maar dat werkt hé.
    ...leeg...

Comment

harde zwart wit omzetting maar ik vind m wel mooi. Haar expressie is ook top
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Voor mij toch te hard, met als resultaat uitgebrande vlekken en dichtgelopen zwarten...
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Mooie opname maar toch behoorlijk hard in contrast. Voor mij ook net iets teveel van het goede.

Comment

Bedankt voor de reacties! De opzet van dit portret was inderdaad om vrij hard beeld te verkrijgen, dus ik begrijp dat sommigen dit te hard vinden. Anders post ik binnenkort een kleurbeeld uit dezelfde shoot, dat helemaal niet hard is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt10 Bekijk bericht
              Bedankt voor de reacties! De opzet van dit portret was inderdaad om vrij hard beeld te verkrijgen, dus ik begrijp dat sommigen dit te hard vinden. Anders post ik binnenkort een kleurbeeld uit dezelfde shoot, dat helemaal niet hard is.
              Dank, laat maar komen!
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

En staat online.

Comment

Working...
                X