Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Orange
Collapse
X
-
-
-
Re: Orange
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtGoeie plaat/portret , maar de kleuren (verzadiging) wat terug dringen zou knapper zijn denk ik ..............
Grtn Thierry"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
neem de raw, begin opnieuw in lightroom en photoshop
-> de expressie en de kleuren die er inzitten alsook de scherpte kan beter.
-> nu komen de kleuren niet goed over, alsook is het veel te scherpMijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment
-
-
Er zullen voor- en tegenstanders zijn van de bewerking, ik ben alvast geen voorstander.
De foto is echter wel goed gemaakt volgens mij, misschien is er nog iets anders mee aan te vangen.
Ik denk bijvoorbeeld aan een harde contrastrijke ZW omzetting (en dan wel een andere titel uiteraard )
Comment
-
Een perceptie, een zicht op, dat kan allemaal...
Als wij, het plebs, zo'n foto zetten, krijgen we te horen dat dit te strak in het kader zit, er teveel licht van links komt, de baard qua grijze haren overbelicht is, en het linkeroog (dat van hem natuurlijk) een onnatuurlijk uplight toont (die klopt niet met de rest van de belichting, klopt niet met zijn linkerwang....leeg...
Comment
-
Beetje hard allemaal, minder zou m.i. ook sommige uitgebrande stukjes terugbrengen tot meer aanvaardbaar beeld.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment