Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mijn zoon werd deze zomer in zijn gezicht gebeten door een hond. Die 'rare vlek' is dus een litteken. Ik heb hier heel veel moeite mee gehad (en nog) maar laat dit sinds kort telkens staan. Het hoort nu bij hem...
Ivm het licht, de donkere kant zit aan de linkse kant dus als ik die zou oplichten zou dit onnatuurlijk ogen.
Bedankt voor jullie reacties.
Nikon D750, Nikon AF-S 85mm f/1.8G, Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR http://www.btmedia.be/
ah dan moet het idd blijven staan. kleine geruststelling met de jaren vervaagt dit sterk. Ik ben op mijn zesde in mijn wang gebeten met een groot ongelijk litteken op men wang. nu 24jaar verder is het zo goed als weg. Dit van hem zal binnen een paar jaar al bijna weg zijn, is veel mooier gehecht . btw chicks like scars
Ik vind dit echt een heel mooi en zuiver portret en een zeer mooie omzetting.
Proficiat hiervoor.
Doch een tikkeltje oplichten van het andere oog zou ik toch eens proberen.
Het moet uiteraard niet even licht als het andere, maar toch ga je iets meer balans krijgen.
Zeker een poging waard denk ik dan maar.
Comment