Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hoe bedoel je het hoofdje helemaal scherp?
Je bedoeld het mutsje?
Ik schiet newborns opzettelijk op een laag diafragma, maakt het in mijn ogen dromeriger.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
top plaat. indien je in PS blur hebt toegevoegd had ik bovenaan het mutsje iets minder gedaan dan nu. Omdat het hoofdje dichter bij je lens zit dan de voetjes zou het 'scherper' moeten zijn. stoort niet echt maar zou realistischer overkomen niet? Het was maar een bedenking die ik me nu maakte.
Hahaha, ik til er niet zwaar aan maar je hebt gelijk Jan.
Het gezicht zelf is scherp, maar door het mutsje lijkt het mss minder scherp?
Leonide, die touwtjes zijn altijd heel doelbewust geplaatst, soms weet ik er geen raad mee en moffel ik ze weg.
Bedankt voor de reacties!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Unalom, ik las over je reactie sorry. Ik voeg nooit blur toe, maar ik voeg er staat wel een fade over de foto, waardoor het mutsje iets bleker geworden is. Ik heb dat proberen uitbrushen, maar vond het dan uiteindelijk mooi zo.
Geen probleem met je bedenking hoor! :-)
facebook
Unalom, ik las over je reactie sorry. Ik voeg nooit blur toe, maar ik voeg er staat wel een fade over de foto, waardoor het mutsje iets bleker geworden is. Ik heb dat proberen uitbrushen, maar vond het dan uiteindelijk mooi zo.
Geen probleem met je bedenking hoor! :-)
Comment