Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantiekiekjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vakantiekiekjes

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
    De beste reclame is de mond-aan-mond reclame, en gezien ik al 7 jar ongeveer meedraai in dat circuit zal dat wel genoeg zeggen zeker.
    Wat betreft gratis advies, ik denk dat ik de enige workshopaanbieder ben op het forum dat zeer regelmatig goed en gratis advies geef.
    En discussiëren heeft inderdaad alleen nut als er een punt wordt gemaakt

PS : als zo een plaat in een boekske komt dan zal het misschien zijn in de brochure van Intersoc waar ze kiekjes van iedereen gratis opvragen.
    Maar een commercieel boekje, forget it.
    Het is dan ook slechts hobby dus dat komt goed uit!

Comment

Die allerlaatste van #15 is misschien niet helemaal scherp waar het moet, maar mits wat afwerking vind ik dat een mooie.

Gr, V.
      http://www.catchlight.be
      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Kijk, waarom post je nu niet gewoon direct die tweede reeks, dat is toch kwalitatief veel beter !

Ok, er zitten nog foutjes in, maar daar kan je aan werken en daar kan iemand zinnige commentaar op geven.

Beeld 1 kan 0,5 extra belichting verdragen en beeld 2 een 0,25.

Verder zou ik ook de witbalans in beide beelden proberen correcter te zetten en dan met name in beeld 1 (pipet eens op het ondergoed).
        Ook in beeld 1 : je moet met armen hard opletten als fotograaf. Nu houdt ze haar onderarm vertical omhoog zodat deze optisch verdwijnt en je een stompje creëert.

Vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar beeld 2, maar in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik beide beelden best aangenaam vind op een paar kleine puntjes na.

Mvg. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Dank je wel Peter, hier heb ik wat aan!

Goed punt van de arm, iets waar ik helemaal niet bij stil stond maar nu je het zegt blijf ik er naar kijken.

Comment

Working...
          X