Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Amai dat is schrikken. Te hard voor mij qua onderwerp, persoonlijk hé. Het lijkt op mishandeling en daar heb ik het moeilijk mee.
Belichting is dik ok anders.
Ik vind hem knap. Mijn oog viel in eerste instantie op de geamputeerde linkerschouder, maar nu ik de foto nogmaals bekijk stoort me dat nog nauwelijks.
Niet echt mijn ding, waarmee ik zeker niet wil zeggen dat het slecht is.
Belichting en creativiteit dik in orde, alleen komt de foto me noal leguber over op het eerste zicht.
goed beeld! Je moet alles in zijn genre waarderen, en niet het genre zelf. Dit is - Mensen -. Het had anders ook niet misstaan in - Urbex -, Fotodan .... of in - Stilleven -
goed beeld! Je moet alles in zijn genre waarderen, en niet het genre zelf. Dit is - Mensen -. Het had anders ook niet misstaan in - Urbex -, Fotodan .... of in - Stilleven -
Ik volg een doordacht beeld waar goed over nagedacht is
niet zo maar een shotje om er eentje te doen
Wat een beeld! Kracht en broosheid in één zoveelste van een seconde.
Ook proficiat voor het model. Dat doe je zeker niet zomaar.
Tot de volgende,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Van Daniel verwacht ik meer dan een goed beeld.
Waarom, simpel omdat hij dat kan.
Is dit een beeld dat goed doordacht is ? Zeker
Zit het licht goed ? Absoluut
Zie ik een geamputeerde arm ? Ja, en dat stoort me in dit beeld.
Streng ? Ok, maar voor iemand met jou fotografisch oog, mag dat ook
Tweede dag op rij dat ik deze foto bekijk. De eerste keer snapte ik er niet veel van, ben ook geen kenner. Maar nu denk ik aan mensen, en wat mensen mekaar kunnen aandoen, de wreedheden van het oorlogsverleden, de mishandeling van bepaalde bevolkingsgroepen, kortom mensen op hun wreedst. Dan stoort mij die geamputeerde arm totaal niet meer, dan maakt hij deel uit van het geheel, misschien zelfs gewild door de fotograaf. Fotografie kan ook dienen om angsten te uiten, diepe emoties bloot te leggen... Is dat niet het doel van kunst?
Het gaat hier volgens mij niet om, hoe breng ik een lichaam perfect in beeld, eerder het tegenovergestelde. Correct me if I'm wrong....
Comment