:::
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
- b/w -
Collapse
X
-
-
Re: - b/w -
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtBedankt voor de uitgebreide reacties
D.
Viewers genoeg thans ........
Comment
-
-
Het eerste wat mij persoonlijk opvalt is dat de ogen overbewerkt zijn. Het wit is te fel, waardoor de ogen niet meer natuurlijk zijn.
Het model heeft grote heldere grijs/blauwe ogen, misschien is dat de oorzaak ?
Ik tracht ook ( en gewoonlijk lukt mij dat wel ) om in de studio zelf, mooi licht gericht te krijgen in de ogen van het model.
Persoonlijk, en ik zeg wel persoonlijk, hou ik niet zo van donkere dode ogen, maar smaken verschillen natuurlijk, en dat mag zeker
D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtIk heb een algemene (sterke) bewerking gedaan over het ganse beeld, en niets selectief aan de ogen zelf.
Het model heeft grote heldere grijs/blauwe ogen, misschien is dat de oorzaak ?
Ik tracht ook ( en gewoonlijk lukt mij dat wel ) om in de studio zelf, mooi licht gericht te krijgen in de ogen van het model.
Persoonlijk, en ik zeg wel persoonlijk, hou ik niet zo van donkere dode ogen, maar smaken verschillen natuurlijk, en dat mag zeker
D.
grtz
Nathan
Comment
-
Magnifique! [emoji122]Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
deze foto prikkelt mij om één of andere reden heel hard, op een fascinerende manier dan wel te verstaan. Ik weet alleen niet juist wat van de bewerking te denken.A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Dag Dan,
Het valt mij toch op dat als ik naar een foto van jou kijk, dat ik zelfs niet naar jouw naam moet kijken om te weten dat het van jou is.
En nochtans stond je vorige week in de HOF met iets helemaal anders.
Het zal wel te maken hebben met 'een stijl' hebben.
Ik heb geen commentaar op deze foto. Enkel een whow gevoel en een beetje verlangen dat ik het ook kon. En het heeft niet alleen met de korrel of het licht te maken. Het heeft te maken, denk ik, met de band die je creëert met je modellen.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
-
Mooi gedaan, maar de korrel was voor mij niet nodig.
Comment
-
LovelyMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
Comment